جراحی پلاستیک با هدف زیباتر شدن

جراحی پلاستیک با هدف زیباتر شدن


جراحی پلاستیک با هدف زیباتر شدن


به تخصصی که جراح  با به کار بردن آن می تواند قسمت هایی از صورت و حتی بدن را ترمیم و اصلاح نماید، جراحی پلاستیک می گویند. با استفاده از جراحی پلاستیک می توان به بازسازی پوست صورت و بدن پرداخت. از جمله اصلاحات دیگری که با استفاده از جراحی پلاستیک می توان انجام داد، ترمیم نواقصی است که از هنگام تولد برای افراد ایجاد شده است. جراحی پلاستیک صورت در بیشتر مواقع برای افرادی که پوست آنها بر اثر گذشت زمان و بالا رفتن سن شل و افتاده شده و روحیه افراد را تحت تاثیر قرار داده است. با این جراحی می توان چروک های صورت را از بین برد و شادابی را به افراد برگرداند.

جراحی پلاستیک به جز درمان نواقص پوستی و جسمی افراد، قادر به تاثیر گذاری بسیار زیادی بر روح و روان افراد نیز می باشد. عمل های زیادی با استفاده از جراحی پلاستیک انجام می شود که عبارتند از:

  1. جراحی جمجه،فک و صورت
  2. جراحی میکروسکوپی
  3. جراحی دست ها
  4. جراحی های زیبایی
  5. جراحی نواقص مادرزادی
  6. جراحی های سوختگی پوست

نکات مهم قبل از جراحی پلاستیک

با اهمیت ترین موضوع در جراحی پلاستیک انتخاب جراح متخصص و ماهر و باتجربه می باشد، که می تواند در نتیجه عمل بسیار موثر باشد. جراح متخصص باید قبل از انجام جراحی پلاستیک اطمینان لازم را از سلامتی افراد به دست آورد تا در حین عمل مشکلی به وجود نیاید. قبل از هر اقدام دیگری برای جراحی پلاستیک باید آزمایشاتی از جمله رادیوگرافی، آزمایش خون، آزمایش قند و … نیز انجام شود. جراحی پلاستیک شامل موارد زیادی برای درمان می شود از سر و گردن شروع شده و به همه قسمتهای دیگر بدن نیز انجام می شود.

جراحی پلاستیک

 

در جراحی پلاستیک افرادی که به منظور بیماری های اورژانسی نزد پزشک می آیند، باید در اولویت افرادی قرار بگیرند که می خواهند برای زیبایی جراحی پلاستیک را انجام دهند. چرا که درمان به موقع این افراد می تواند کمک شایانی به ادامه زندگی آنها کند. در جراحی پلاستیک اصول با اهمیت در جراحی باید در نظر گرفته شود. این اصول شامل مواردی از جمله محافظت از عروق، در نظر گرفتن قسمت های کالبدی، جایگزین کردن بافت های شبیه به هم و به علاوه حداقل نمودن بافت های صدمه دیده برای بهتر شدن جای زخم ها می باشد.