انتخاب بهترین جراح سینه

انتخاب بهترین جراح سینه


انتخاب بهترین جراح سینه


جراحی سینه یکی از جراحی هایی است که با هدف زیبایی و یا ترمیمی انجام می شود. افزایش سایز سینه ، فرم دهی و شکل دهی همه و همه مواردی هستند که به راحتی با جراحی سینه درمان می شوند. در این میان افرادی که می خواهند جراحی زیبایی سینه انجام دهند به دنبال انتخاب بهترین جراح سینه می باشند تا بتوانند با آسودگی خاطر در راستای این جراحی گام بردارند.

ملاک انتخاب بهترین جراح سینه

ملاک انتخاب بهترین جراح سینه

اگر تصمیم گرفته‌اید که عمل جراحی سینه داشته باشید، مهمترین مورد انتخاب یک جراح متخصص و با تجربه است. درهنگام مراجعه به یک جراح زیبایی، بپرسید که او تاکنون چه تعداد جراحی سینه انجام داده است، و مطمئن شوید که تجربه بالایی در انجام این نوع عمل داشته باشد. توجه به این نکته به شما کمک می‌کند که پس از عمل به نتیجه مطلوب و فرم دلخواه برسید و از انجام عمل رضایت خاطر داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت با در نظر گرفتن چک لیس زیر می توانید  انتخاب بهترین جراح سینه را انجام دهید. جراح شما باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  • مشاوره حضوری با دکتر
  • مشاوره با بیماران جراح
  • سابقه و مدارک علمی جراح
  • مشاهده نمونه کار های قبل و بعد از عمل

دکتر بیگدلی فوق تخصص جراحی پلاستیک, زیبایی وترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بهترین جراحان سینه می باشند و در زمینه انواع جراحی سینه به هم وطنان خدمت رسانی می کنند.

برای انتخاب بهترین جراح سینه اطمینان حاصل کنید که جراح زیبایی مورد نظرتان گواهی تایید شده وزارت بهداشت و درمان را کسب کرده باشد؛ گذراندن دوره‌های آموزشی خاص در یک مرکز معتبر و داشتن تجربه کافی در عمل جراحی سینه برای ایمنی شما بسیار ضروری است. در هنگام انتخاب، بر اساس دستمزد جراح و هزینه‌ها تصمیم‌گیری نکنید. فراموش نکنید که سلامت شما بسیار ارزشمند است و نمی‌توان روی آن قیمتی گذاشت. اغلب جراحان زیبایی گزینه‌های متعددی را پیش ‌روی بیمار قرار می‌دهند تا مراجعه‌کننده با توجه به بودجه مالی خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند.