استفاده از پروتز در جراحی سینه

استفاده از پروتز در جراحی سینه


استفاده از پروتز در جراحی سینه


استفاده از پروتز در جراحی سینه معمولا برای افزایش سایز سینه و زیبایی استفاده می شود البته در جراحی ترمیمی و مواردی که سینه فرد از دست رفته باشد نیز از پروتز سینه استفاده می شود.

استفاده از پروتز در جراحی سینه در اشکال و سایزهای مختلفی و با توجه به نیاز های بیمار انجا میشود و مواد بکار رفته در آن متفاوت است. ژل سیلیکون، سالین و غیره از جمله موادی هستند که در ترکیب پروتز مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است پروتز به گونه‌ای باشد که وزن آن را احساس کنید یا سبک باشد و وزنی نداشته باشد.

استفاده از پروتز های جنس سالین در عمل جراحی سینه معمولا برای افرادبالای 18 سال استفاده می شود، این نوع پروتز از جنس آب نمک می باشد که در بدن وجود دارد. نکته مثبت این نوع پروتز های این است که در صورت از بین رفتن جذب بدن می شوند و مشکلاتی برای فرد به وجود نمی اید.

  • پروتزهای سیلیکونی که معمولا دارای ظاهری طبیعی می باشند از جنس ژل چسبنده اند و در صورت از بین رفتن و به اصطلاح پاره شدن جذب بدن نمی شوند.
  • پروتزهای سیلیکونی گرد و مملو از ژل چسبنده‌ با ظاهر طبیعی هستند و باعث ناراحتی بیمار نمی‌شوند. پروتز سیلیکونی در صورت پاره شدن از بین نمی‌رود. بیمار دست‌کم باید ۲۲ سال داشته باشد تا بتواند از این نوع پروتز استفاده کند.

دکتر بیگدلی یکی از ز بهترین جراح پلاستیک های ایران می باشد و سعی دارد استفاده از پروتز در جراحی سینه به شکلی انجام دهد که مشکلات و عوارض این نوع جراحی در حد امکان کاهش یابد.

چگونگی از استفاده از پروتز در جراحی سینه

مراقبت های لازم بعد از استفاده از پروتز در جراحی سینه

برای این که دوران بهبود پس از جراحی به سرعت انجام شود بهتر است مراقبت های لازم بعد از استفاده از پروتز در جراحی سینه توسط بیمار به دقت انجام شود.

  • بافت سینه پس از عمل با گاز، پانسمان و پوشیده می‌شود. ممکن است چند تیوب برای خارج کردن خون‌های خشک شده به شما وصل باشد، که معمولا پس از چند روز برداشته می‌شود.
  • ممکن است بعد از استفاده از پروتز در جراحی سینه  پس از عمل نیاز به استفاده از سینه‌بند مخصوص جراحی برای التیام زخم‌ها داشته باشید. با این وجود چند روز پس از عمل جراحی سینه براحتی آن را می‌توانید کنار بگذارید اما باید از بلند کردن هر گونه اجسام سنگین به مدت شش هفته اجتناب کنید تا ایمپلنت بصورت مناسب در بافت سینه قرار گیرد.
implant-sine
  • در جراحی سینه استفاده از مسکن‌هایی مانند استامینوفن به تسکین ناراحتی شما کمک می‌کند، همچنین دکتر شما ممکن است داروهای ضد درد برای مراقبت های لازم بعد از استفاده از پروتز در جراحی سینه تجویز کند.
  • احتمالا مقداری تورم در منطقه‌ای که در آن عمل جراحی انجام شده خواهید داشت. با گذشت زمان، تورم به راحتی بهبود یافته و زخم‌ها محو خواهند شد.

اگر قصد استفاده از پروتز در جراحی سینه را دارید بهتر است از با مشاهده نمونه کار های جراح انتخاب بهترین جراح سینه را انجام دهید تا بهبودی پس از عمل را با موفقیت پشت سر قرار دهید.