انواع جراحی سینه

انواع جراحی سینه


انواع جراحی سینه


بزرگ کردن سینه بانوان

رایج ترین نوع جرای زیبایی سینه است که با متد های مختلف ولی هدف تمامی این روش ها بزرگ کردن سینه می باشد.

پروتز سینه

این پروتز ها از جنس سیلیکون یا آب نمک می باشد که به منظور بزرگ و خوش فرم کردن در ناحیه سینه قرار می گیرد.آن ها یا در پشت ماهیچه قفسه سینه یا به طور مستقیم در زیر بافت سینه گذاشته می شود. برای گذاشتن پروتز ها، کنارسینه ، اطراف هاله نوک سینه و یا زیر بغل برش داده می شود.

تزریق چربی

این روش مناسب خانم هایی می باشد که طبیعی بون مهم می باشد و قصد دارند سینه آن ها به مقدار کم بزرگ شود.در این عمل به کمک لیپوساکشن از بدن فرد چربی گرفته و در سینه تزریق می شود.

لیفت سینه

اگر سینه به خاطر بارداری، افزایش سن و شیردهی دچار افتادگی شده باشد، از عمل لیفت برای بالا بردن سینه استفاده می شود. این عمل شامل جابه جایی هاله و نوک سینه و بریدن پوست اضافی می شود. برای خانم هایی که قصد کاهش وزن یا بارداری را دارند، انجام این عمل اصلا توصیه نمی شود.

کوچک کردن سینه

ماموپلاستی کوچک کردن سینه راه حلی مناسب برای بانوانی است که سینه‌های بسیار بزرگ (مشکل ماکروماستی) دارند. تحمل درد، ناراحتی‌های عصبی، مشکلات زیبایی، دشواری در خرید و انتخاب لباس، ناتوانی در شرکت در فعالیت‌ها و جلب توجه ناخواسته یا خجالت‌آور از دلایل انجام عمل کوچک کردن سینه به شمار می‌رود.

ترمیم و بازسازی سینه

برخی بیماری ها مثل سرطان، موجب برداشتن سینه فرد می شود. جراحی ترمیمی سینه را با استفاده از اندازه های مختلف پروتز بازسازی می کند.