چه کسی بهترین جراح پلاستیک است؟

چه کسی بهترین جراح پلاستیک است؟


چه کسی بهترین جراح پلاستیک است؟

در دنیای امروز برای همه ما پیش آمده که کلمه جراحی پلاستیک را شنیده باشیم. در آن لحظه ما تصور می کنیم که منظور از جراحی پلاستیک تنها زیبایی ظاهری است؛ در صورتی که از این نوع جراحی می توان به منظور درمان آسیب های مادر زادی و یا برای افرادی که به هر دلیلی صورت آنها در معرض حوادثی قرار گرفته و آسیب دیده است نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید، بهترین جراح پلاستیک باید یک جراح متخصص باشد. بهترین جراح پلاستیک باید در رابطه با تمام تکنیک های جراحی آشنا بوده و تخصص کافی داشته باشد. اصلی ترین وظیفه جراح پلاستیک بازسازی قسمت هایی از بدن می باشد که دارای نواقصی است. بهترین جراح پلاستیک قادر خواهد بود که زیبایی صورت، باسن، شکم و….. را افزایش دهد و یاا ترمیم نماید.همچنین به منظور ترمیم قسمت هایی از بدن که بر اثر حوادث طبیعی  و یا به صورت مادرزادی اتفاق افتاده است، باید آن قسمت ها را به شکل طبیعی خود برگرداند و یا میی تواند در صورتی که قابل ترمیم نباشد جایگزینی برای آن پیدا کند.

 

بهترین جراح پلاستیک

بهترین جراح پلاستیک در شرایط حاد و خاص برای افرادی که نیاز به ترمیم دارند، با دیگر متخصصان در این رابطه مشورت خواهد کرد تا  نتیجه ای مناسب و قابل رضایت را به دست آورد.

جراح پلاستیک باید دارای چه تجاربی باشد؟

جراحی پلاستیک نیازمند مهارت ها و تجربه های زیادی می باشد. در صورتی که می خواهید بهترین جراح پلاستیک را انتخاب کنید باید از تجارب او اطلاع داشته باشید و در رابطه با عملکرد جراحی های آن بعد از عمل از بیماران قبلی او نظر سنجی نمایید. شما باید بدانید که جراح منتخب شما در چه زمینه هایی دوره دیده، برای چه مدت زمانی است که این کار را شروع کرده وو همچنین تا به امروز چند نفر زیر تیغ جراحی او رفته اند.

 

بهترین جراح پلاستیک

 

در صورتی که می خواهید بهترین جراح پلاستیک را انتخاب نمایید، باید در جریان باشید که دقت و تحقیق زیادی در این رابطه نیاز دارید تا به نتیجه ای مناسب و رضایت بخش برسید. این نتیجه برای شما بسیار سرنوشت ساز خواهد بود؛ چراکه اثرات آن همیشه همراه شما بوده و نه تنها به شما اعتماد به نفس نمی دهد بلکه می تواند در روحیه شما تاثیر ناخوشایندی بگذارد.. حال می خواهیم در اینجا بهترین جراح پلاستیک را به شما معرفی کنیم.

دکتر محمدرضا بیگدلی بهترین جراح پلاستیک

دکتر محمدرضا بیگدلی در سال 1347 به دنیا آمده است. وی موفق به کسب مدرک پزشکی خود در سال 1366 در دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و توانست بعد از آن در سال 1374 شروع به کسب تخصص در زمینه جراحی عمومی بپردازد. دکتر محمد رضا بیگدلی به منظور کسب  فوق تخصص جراحی پلاستیک  در سال 1380 تحصیل خود را آغاز کرده و موفق به کسبب آن در سال 1383 نیز شد.در حال حاضر ایشان در انجمن جراحان پلاستیک به عنوان بهترین جراح پلاستیک عضو می باشد.

بهترین جراح پلاستیک

دکتر محمدرضا بیگدلی با توجه به اخذ مدارک مختلف علمی و تحصیلی  پزشکی عمومی ، تخصصی جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک,زیبایی وترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، به عنوان معتبرترین دانشگاه علوم پزشکی کشور ، همچنین شرکت در دوره های آموزش تکمیلی داخل و خارج از کشور در حال حاضر در زمینه مختلف فوق تخصصی جراحی زیبایی ،جراحی فک و صورت ,جراحی دست ،جراحی بینی ، سوختگی و ناهنجاری های مادرزادی آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به هموطنان عزیز می باشد. ایشان امروزه در دنیای جراحی به عنوان یکی از بهترین جراح پلاستیک شناخته شده است.